mandag 18. mai 2009

3,5 uker igjen!

Hei igjen!! Nå føler vi at det er på tide å ta tastaturet fatt, og få skrevet litt her på bloggen igjen! Ja, for nå har det skjedd litt av verdt siden sist... f.eks. 40 årsdagen til Flemming!!!! Gratulerer!! Da hadde jeg og ungene satt kl på 0600...tidlig, ja, men når du skal koke kaffe og steke VAFLER (noe som er en selvfølge, da ett medlem av Melby slekta fyller år) trenger du den tiden, før ungene og gubben skal på jobb og skole!! Da sang vi bursdagsangen, og sprettet en champanjeflaske(alkoholfri, selvsagt) så da er dagen igang! Da kl blir 1900 begynner gjestene å komme! 13 stk rundt bordet, og det ble en festdag ut av de sjeldne... og mye skyldes alle de hyggelige hilsnene han fikk på dagen sin, veldige hyggelige gjester og for ikke å glemme festen som ble holdt i galoppen!!!!! Moro!!! Det er sånne ting som gjør det godt å komme hjem igjen! Gode venner og familien!! Så herved takker Flemming og jeg, alle dere som var med på å gjøre dagen så fin som det ble! Kunne ikke blitt bedre!!!




Jo, så har vi jo Rybak og Norge som hadde ett forykende show og tok seiern med hjem til gardermoen for å vise fram trofeet!!!! Vi fikk nemlig sett GP på en russisk kanal her. Skjønte ikke så ille mye av det som ble sagt, men etter som jeg har skjønt, skal vi være glad til, for at vi slapp Synnøve Svabø!!!???? Moro!! Gratulerer Norge!!!

Nå er de kun 3.5 uke til ungene og jeg kommer hjem, mens Fleming må vente helt til aug, for å få se hjemlandet sitt igjen. Har litt vondt av han,men tror egentlig han skal få tiden til å gå her...hører nemlig stadig snakk om "bachelor tillværelsen" når gutta her snakker sammen. De fleste konene drar hejm lenge før mennene kommer hjem...men tro du meg, de klarer seg!! ;-)

Ja, det var litt av det som har skjedd sien sist, men nå sees vi snart, så da gir jeg meg for denne gang!

Sees plutselig :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar